woensdag 30 mei 2012

Liever Sportiever #2

Kleding om te sporten. Hardloopkleding, met van die strakke broekjes, sokken waardoor je daadwerkelijk twee linkervoeten zou kunnen hebben, als je twee paar verkeerd opvouwt, schoenen die de baan niet verpesten, kleding die prettig zit.


Vooral dat laatste vind ik het belangrijkste, hoewel ik toch ook wel blij ben als ik er een beetje leuk uitzie. Strakke broekjes met hardlopen, daar heb ik een poosje aan gedaan, toen ik nog bij de atletiekvereniging liep. Dan loop je met zijn allen voor paal, dus dan is het niet zo erg.
Inmiddels loop ik soms met een vriendin, soms alleen, maar nooit meer in strakke broekjes.



Tennis heeft weer een heel andere insteek qua kleding. Zodra het een beetje richting de twintig graden komt, lopen alle dames in koddige rokjes. Eigenlijk heel leuk. Die had ik nog niet. En ook nog geen schoenen, ik liep gewoon in mijn sneakers rond te spurten. De lessen zijn leuk en goed en ik heb een aantal nieuwe mensen leren kennen.
Inmiddels heb ik besloten dat tennis voor mij een blijvertje is en dus heb ik een nieuw racket, een jurkie en schoenen aangeschaft.

En stiekem vind ik het zoooo leuk!





En ik heb mijn aanstaande man een keer uitgenodigd om mee te komen tennissen. Hij heeft van zijn achtste tot zijn achttiende getennist. Wie weet is het voor ons beiden een blijvertje. Hoe dan ook is het heel gezellig.

En morgenavond weer hardlopen!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten